Posljednje vrijeme jedna od najaktualnijih tema je AI, odnosno UI, odnosno umjetna inteligencija. Namjera ovog blog teksta nije ulaziti u analizu umjetne inteligencije i svega što ona donosi, nego ukazati na brzinu njenog razvoja na jednom jednostavnom primjeru.

Prije samo mjesec ili dva, kad bi pitao famozni Chat.gpt, i to besplatnu verziju, da mi odgovori na neko pitanje, ti bi odgovori ili kreiranje nekakvih tekstova bilo takvo da je bilo očito da nešto nedostaje ili da je nešto krivo.

Kad sam, za potrebe ovog blog teksta, pitao AI, odnosno UI, da mi napiše krakti blog tekst, uz određene uvjete koje sam zadao, moram priznati da sam ostao prilično iznenađen preciznošću tona komunikacije, humora, i točnošću analize podataka.

Evo kakav je tekst sastavila umjetna inteligencija, na moj zadatak da napravi osvrt na turističku sezonu 2024., uz određene parametre koje sam joj zadao:

Osvrt na izvanredne rezultate turističke sezone 2024. u Hrvatskoj: Uspjeh koji nadmašuje očekivanja

Turistička sezona 2024. u Hrvatskoj donijela je izvanredne rezultate, nadmašujući sve prognoze i dodatno učvrstivši poziciju Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih destinacija u Europi. Nakon izazovnih godina uzrokovanih pandemijom i gospodarskim neizvjesnostima, ovogodišnji uspjeh dolazi kao potvrda da hrvatski turizam ne samo da je preživio teška vremena, već se vraća jači nego ikada.

Nenad Bakić, poznat po svojim promišljenim analizama i optimističnim objavama na društvenim mrežama, ističe nekoliko ključnih faktora koji su doprinijeli ovakvim rezultatima. Prije svega, Bakić naglašava važnost ulaganja u kvalitetu turističke ponude, ali i prilagodljivost lokalnih poduzetnika koji su spremno odgovorili na promjenjive zahtjeve globalnog tržišta. S druge strane, ističe i pozitivan utjecaj snažnijeg marketinga i promocije Hrvatske kao destinacije koja nudi autentično iskustvo, očaravajuću prirodu i bogatu kulturnu baštinu.

Ono što se često zaboravlja, a Bakić to ističe, je i važnost digitalne transformacije i inovacija u turizmu. Uvođenjem modernih tehnologija, od pametnih aplikacija do personaliziranih turističkih iskustava, Hrvatska se uspješno pozicionirala kao destinacija koja prati globalne trendove, ali ne gubi svoj autentični šarm.

Gledajući u budućnost, Bakić optimistično predviđa da će Hrvatska, ukoliko nastavi s ovakvim strategijama, nastaviti bilježiti rast i privlačiti sve veći broj posjetitelja iz cijelog svijeta. U tom svjetlu, 2024. godina nije samo iznimna sezona, već i potvrda da je hrvatski turizam na putu prema održivom uspjehu.

Uz ovakve rezultate i entuzijazam koji se osjeća u cijeloj zemlji, možemo s nestrpljenjem iščekivati buduće turističke sezone koje će, vjerujemo, biti jednako uspješne, ako ne i uspješnije.

  Markove priče - Sve