Dostava
- Dostava unutar Hrvatske naplaćuje se po cijeni od 5 €.
- Za narudžbe unutar Hrvatske, iznad 70 € dostava se NE naplaćuje.
- Dostava izvan Hrvatske naplaćuje se po cijeni od 25 €.
*Napomena: Fjok zadržava pravo izmjene cijene dostave ovisno o prekomjernoj težini paketa
U standardnu cijenu dostave proizvoda uključeno je pakiranje u kartonsku kutiju obloženu ukrasnim omotnim papirom i vrpcom. Proizvodi su zaštićeni dekorativnom ispunom. Pred kraj kupnje moguće je odabrati i „Poklon pakiranje“ u ukrasnu kutiju odgovarajuće dimenzije s ukrasnom vrpcom. Također, moguće je odabrati i prigodnu poruku otisnutu na kvalitetnom tvrdom papiru u iznosu od 1 €. Proizvodi su zaštićeni dekorativnom ispunom i omotnim papirom.
- Cijena „Poklon pakiranja“ iznosi 5 € po paketu.
Zemlje u koje je trenutno moguća dostava navedene su niže. Ukoliko želite dostavu u zemlju koja se ne nalazi na popisu kontaktirajte nas putem maila.
- Austria (AT) 1
- Czech Rep., The (CZ) 1
- Germany (DE) 1
- Hungary (HU) 1
- Italy (IT) 1
- Poland (PL) 1
- Slovakia (SK) 1
- Slovenia (SI) 1
- France (FR) 2
- United Kingdom (GB) 2
- Bosnia & Herzegovina(BA) 4
- Serbia, Rep. Of (RS) 4
- Switzerland (CH) 4
- Montenegro, Rep Of (ME) 4
Vrijeme dostave
Sve narudžbe dostavljaju se od ponedjeljka do petka između 08:00 i 16:00 sati. Proizvod će biti dostavljen kupcu na teritoriju Republike Hrvatske u roku od 3 - 10 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od sklapanja ugovora o kupoprodaji, osim ako je drugačije navedeno u opisu proizvoda. Dostava na otoke se vrši sukladno rasporedu dostavne službe, te može trajati duže od gore navedenog.
Proizvode u pravilu predajemo isporučitelju idući radni dan nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.
Napominjemo kako standardna vremena isporuke mogu odstupati u ovisnosti o vrsti proizvoda i odnosu polazišta/odredišta, od 2 do 3 dana za Hrvatsku i susjedne države, pa sve do 20 dana za udaljene države.
Fjok dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom General Logistics Systems Croatia d.o.o. Za dostavu u inozemstvu koristimo usluge tvrtke DHL International d.o.o.
U mogućnosti ste rezervirati željene proizvode, ovisno o njihovoj dostupnosti i fizički u poslovnici Fjok u Vodicama.
REZERVACIJA U POSLOVNICI (Click & Collect)
U slučaju preuzimanja robe u poslovnici Fjoka, e-mailom šaljemo potvrdu o preuzimanju proizvoda odmah nakon što vaša narudžba bude spremna za preuzimanje u poslovnici. Proizvodi će biti rezervirani u poslovnici na vaše ime na 3 dana. Robu ćete moći preuzeti kada predočite potvrdu za preuzimanje i valjani službeni dokument s fotografijom (npr. osobnu iskaznicu, vozačku dozvolu). Točnu adresu poslovnice i vrijeme otvaranja pronaći ćete na potvrdi rezervacije.
Prije nego što kupite proizvod/ proizvode, možete ih razgledati u poslovnici – kupnja u tom slučaju nije obvezna.
Povrat proizvoda provodi se na isti način kao što je izvršeno i plaćanje.
NEUSPJELA DOSTAVA/NEPOZNATA ADRESA
U slučaju da u vrijeme dogovorene dostave niste kod kuće, dostavljač će vas nazvati i s vama dogovoriti novi termin dostave.
Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavljač će pokušati stupiti u kontakt s primateljem i dogovoriti vrijeme i eventualno drugu adresu za dostavu.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Fjok ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
MATERIJALNI NEDOSTATCI DOSTAVE
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor obrtu Fjok jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.
Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Fjoku., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) kojeg kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.