Uvjeti

Fjok Klub vjernosti

Pridružite se FJOK klubu vjernosti i ostvarite kupnju s još većim popustima.

Kako postati član?

Članom kluba vjernosti putem online kupnje postaje svaki kupac koji se prilikom kupovine registrira korisničkim imenom i lozinkom.

UČLANITE SE

Način sakupljanja bodova

Sakupljanje bodova vrijedi za sve načine plaćanja i funkcionira po principu 10 kuna = 1 bod (osim za troškove dostave).

Nakon što sakupite 250 bodova, automatski se kreira promo kod od 10% popusta koji možete iskoristiti već pri sljedećoj kupovini. Promo kod će biti poslan na e-mail adresu koji ste koristili prilikom registracije. Uvijek imate detaljan uvid u trenutno stanje bodova na svom korisničkom profilu, a nakon svake kupovine bodovi se resetiraju.

Promo kod od 10% traje neograničeno i vrijedi samo za jednu kupovinu.

Napomena: da biste sakupljali i koristili bodove, prilikom kupnje morate biti prijavljeni na svoj korisnički račun.

Opći uvjeti članstva

FJOK obrt  zadržava pravo poništenja članstva u klubu vjernosti u bilo kojem trenutku, ako je član prekršio Opće uvjete poslovanja na koje je bezuvjetno pristao učlanjenjem u klub vjernosti.

Članovi kluba vjernosti su dužni ažurirati svoje kontakt podatke. FJOK  zadržava pravo promjene uvjeta članstva u klubu vjernosti, općih uvjeta poslovanja, kao i pravo na ukidanje članstva u klubu vjernosti u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave.

Tu smo za Vas!

Ako imate pitanja u vezi članstva u klubu vjernosti, skupljanju te korištenju bodova ili u vezi općih uvjeta članstva kontaktirajte nas na info@fjok.hr ili telefon +385 91 786 54 14.

 

Odgovornost za materijalne nedostatke

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i FJOK, obrta za trgovinu, u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor obrtu Fjok jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Fjoku., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) kojeg kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

 

Izjava o konverziji valute

Izjava o konverziji valute vrijedi samo za plaćanje izvan RH.

Sva plaćanja biti će izvršena u Hrvatskim kunama. Iznos koji će se naplatiti se dobiva kroz konverziju cijene u Eurima u hrvatske kune prema važećem tečaju Hrvatske narodne banke. Prilikom terećenja vaše kreditne kartice, isti iznos se pretvara u lokalnu valutu prema tečaju kartičnih kuća. Kao rezultat postoji mogućnost blage razlike od originalne cijene navedene na našim web stranicama.

 

Izjava o ograničenju odgovornosti

FJOK, obrt za trgovinu ne preuzima nikakvu odgovornost za točnost informacija ili bilo kakve greške na ovoj internet stranici.

Naš je cilj da sve informacije budu pravovremene i točne te se zato sadržaj na ovoj internet stranici stalno unapređuje i podložan je promjenama.

Također ne snosimo odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak prouzročen direktno ili indirektno korištenjem ovih web stranica.

Na ovoj internet stranici se mogu nalaziti linkovi na druge internet stranice. Korisnik ih može posjetiti na vlastitu odgovornost. FJOK, obrt za trgovinu ne odgovara za sadržaj na vanjskim internet stranicama.

Korisnik je suglasan da niti jedan zaposlenik FJOK, obrt za trgovinu, kao niti bilo koja druga osoba ili tvrtka koja je sudjelovala u izradi ovih stranica ne može biti odgovorna za bilo kakvu štetu ili gubitak prema drugim osobama ili tvrtkama proizašlim korištenjem ove internet stranice.

 

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite Fjok web shop i CorvusPay servis!

 

 

Izjava o privatnosti podataka

IZJAVA O PRIVATNOSTI PODATAKA

Ovom izjavom se obvezujemo da ćemo zaštititi privatnost korisnika, kupaca i posjetitelja naše web stranice i sigurnost osobnih podataka koje nam pružaju putem web stranice.

Ova obavijest opisuje vrstu informacija koje možemo prikupiti od vas kada posjetite našu web stranicu i objašnjava kako upotrebljavamo te podatke i korake koje poduzimamo da bismo ih zaštitili. Obavijest također opisuje izbore koje imate u vezi s prikupljanjem i korištenjem vaših podataka prilikom posjete našoj web stranici.

Koje informacije prikupljamo o vama i kako ih koristimo?

Općenito, možete posjetiti našu web stranicu bez otkrivanja osobnih podataka o sebi. Ne prikupljamo osobne podatke o vama (kao što su vaše ime i pojedinosti o kontaktu) kada posjetite ovu web stranicu, osim ako dobrovoljno ne pošaljete podatke pomoću jednog od dostupnih obrazaca za određenu svrhu (kontakt obrazac, registracijski obrazac, obrazac za kupovinu, obrazac za upis na newsletter, itd.) i time date vašu privolu na prikupljanje i korištenje vaših osobnih podataka u navedene svrhe. Svi osobni podaci koriste se isključivo u svrhe radi koje su prikupljeni i za koje je dana privola. Privolu za obradu osobnih podataka mogu dati osobe s navršenih 18 godina ili više, dok za osobe mlađe od 18 privolu može dati roditelj ili skrbnik. Prikupljene podatke nećemo ni na koji način učiniti dostupnima neovlaštenim trećim osobama, osim u zakonom propisanu svrhu. Svi podaci se brišu nakon prestanka svrhe za koju su prikupljeni, odnosno prestankom ugovornog odnosa, a najkasnije po isteku svih zakonskih obveza povezanih s čuvanjem osobnih podataka.

Ovdje navodimo dodatne okolnosti u kojima ćemo Vaše informacije podijeliti sa ovlaštenim trećim stranama i dodatne svrhe za koje koristimo Vaše podatke:

Pružanje informacija Google Inc., (kolačići i web putokazi)

Google prikuplja informacije putem naše upotrebe usluge Google Analytics na našoj web stranici. Google koristi ove informacije, uključujući IP adrese i podatke iz kolačića, u više svrha, kao što je poboljšanje usluge Google Analytics. Informacije se dijele s Googleom na anonimnoj osnovi. Ne prikupljamo niti pohranjujemo pojedinačne kolačiće. Imamo pristup samo ukupnim podacima o kolačićima koje upotrebljavamo u funkcionalne svrhe. 

Da biste saznali više o tome koje informacije Google prikuplja, kako upotrebljava te informacije i kako kontrolirati informacije poslane Googleu, pogledajte stranicu partnera Googleovih pravila o privatnosti.

Možete se isključiti iz usluge Google Analytics tako da instalirate sljedeći dodatak pregledniku: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Meta (Facebook) pixel / praćenje konverzija
S Vašim dopuštenjem, naše web stranice koristi Meta (Facebook) Pixel praćenja konverzija. Na taj način možemo pratiti Vaše kretanje kada kliknete na Meta oglas te pratimo učinkovitost Meta oglasa za potrebe statistike i istraživanja tržišta. Podaci koje prikupljamo su u potpunosti anonimni. Ipak, prikupljene podatke Meta pohranjuje i procesuira (u skladu s njihovom politikom upotrebe podataka koju možete pronaći na sljedećem linku: https://www.facebook.com/about/privacy/). Meta praćenje konverzija omogućuje Meti (Facebooku) i njegovim partnerima da Vam prikazuju oglase na i izvan Mete (Facebooka). Na Vašem računalu pohranit će se kolačić za tu svrhu.

Ukoliko želite otkazati svoju suglasnost posjetite link: https://www.facebook.com/ads/website_custom_audiences/

Računovodstvo
Podatke dijelimo s našim računovođama za porezne svrhe. Na primjer, dijelimo fakture koje izdajemo i primamo kod naših računovođa u svrhu popunjavanja poreznih prijava i računa na kraju godine.

Vrste osobnih podataka koji se obrađuju

Osobni podaci koji se prikupljaju temeljem kontakt obrasca su: ime i prezime i e-mail, te dodatno ako je navedeno: adresa, grad i poštanski broj, telefonski broj.
Osobni podaci koji se prikupljaju temeljem Vaše prijave na newsletter je: e-mail adresa.
Osobni podaci koji se prikupljaju temeljem registracijskog obrasca i obrasca za kupovinu: ime i prezime, e-mail, adresa, grad i poštanski broj, broj telefona.

Informacije koje se automatski prikupljaju na našoj web stranici

Automatski prikupljamo informacije u log datotekama poslužitelja, kao što je vaša IP adresa, vrsta preglednika, stranice za preusmjeravanje / izlazak i operativni sustav. Koristimo ove informacije kako bismo upravljali našim web stranicama i našim tehničkim rješenjima, razumjeli kako se posjetitelji kreću kroz našu web stranicu i usluge te da poboljšamo vaše iskustvo dok koristite naše web stranice i usluge.

Pristup i ažuriranje vaših osobnih podataka

Naš korisnik u svakom trenutku ima sljedeća prava:

  • pravo na pristup podacima i uvid u podatke
  • pravo na informiranost o obradi osobnih podataka
  • pravo na prenosivost podataka
  • pravo na povlačenje privole
  • pravo na podnošenje prigovora
  • pravo na ispravak i promjenu osobnih podataka u slučaju ako su podaci nepotpuni ili netočni
  • pravo na brisanje u slučajevima kao što su prestanak svrhe obrade, povlačenje privole ili u slučaju podnošenja prigovora

Ako želite ostvariti neko od navedenih prava, kontaktirajte nas putem kontakt forme na našoj web stranici. Također nas možete kontaktirati i telefonom koji je naveden na web stranici ili putem slanja pošte na našu adresu koja je navedena na web stranici.

Sigurnost vaših osobnih podataka

Predani smo poduzimanju odgovarajućih tehničkih i organizacijskih mjera za zaštitu vaših osobnih podataka od neovlaštenog ili nezakonitog postupanja s njima i od njihovog slučajnog gubitka, uništenja ili oštećenja. Prilikom davanja vaših osobnih podataka putem naše web stranice, ove se informacije šalju putem interneta sigurno pomoću visokokvalitetnih šifriranja i spremaju na naše sigurne servere koji se nalaze u EU.

 

Povrat i reklamacije

POVRAT/REKLAMACIJA ROBE

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ugovor možete jednostrano raskinuti bez navođenja razloga. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga ugovora, potrebno nas je obavijestiti o  svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na: info@fjok.hr, ili poštom na adresu: Fjok, Jurja Šižgorića 10, 22211 Vodice, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na dnu ovog teksta.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE ispunite i pošaljite nam na mail. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na dnu stranice.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što roba bude vraćena pregledana od strane Fjoka.

3. Povrat robe

Robu vratite ili je predajte u poslovnici bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

4. Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe snosi kupac.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je u slučajevima navedenima člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupaca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku Zakon o zaštiti potrošača.

Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
  8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ''Narodne novine, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku na adresu FJOK, obrt za trgovinu, vl. Tea Juričev Martinčev, Vodice, Ul. Jurja Šižgorića 10, Vodice, Hrvatska ili elektronskim putem na e-mail adresu: info@fjok.hr

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

Formular za prigovor preuzmite OVDJE

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- Isporuka robe koja nije naručena
- Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Prodavatelj će prihvatiti u cijelosti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdanog prigovora, Kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.
Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni/korišteni. Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE PROIZVODA

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i FJOK, obrta za trgovinu, u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor obrtu Fjok jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Fjoku., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) kojeg kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem stranica www.fjok.hr prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku. Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail, prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično. Odabirom opcije Prijava na Newsletter dajete nam Vašu suglasnost da Vas elektronskim putem uključimo u naše marketinške i ostale aktivnosti koje su bile navedene u Prijavi na Newsletter.

Ne postoje troškovi sredstava komunikacije na daljinu.

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

RJEŠAVANJE SPOROVA

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova:

U slučaju spora između potrošača i trgovca, potrošač može  podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti iz stavka 1. ovoga članka provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.

Mirenje pred centrima za mirenje iz stavka 1. ovoga članka provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje iz stavka 1. ovoga članka.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

Online rješavanje sporova:

Rješavanje sporova nastalih kupnjom putem interneta moguće je i preko ovlaštenog tijela Europske komisije za rješavanje sporova (ODR - online dispute resolution) i to putem slijedeće poveznice ec.europa.eu/consumers/odr.

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Sve eventualno nastale sporove nastojat ćemo riješiti mirnim putem i dogovorom, a u slučaju spora nadležan je sud u Šibeniku.

 

Dostava

  • Dostava unutar Hrvatske naplaćuje se po cijeni od 35,00 kn.
  • Za narudžbe unutar Hrvatske, iznad 350,00 kn dostava se NE naplaćuje.
  • Dostava izvan Hrvatske naplaćuje se po cijeni od 155,00 kn.

*Napomena: Fjok zadržava pravo izmjene cijene dostave ovisno o prekomjernoj težini paketa

U standardnu cijenu dostave proizvoda uključeno je pakiranje u kartonsku kutiju obloženu ukrasnim omotnim papirom i vrpcom. Proizvodi su zaštićeni dekorativnom ispunom. Pred kraj kupnje moguće je odabrati i „Poklon pakiranje“ u ukrasnu kutiju odgovarajuće dimenzije s ukrasnom vrpcom. Također, moguće je odabrati i prigodnu poruku otisnutu na kvalitetnom tvrdom papiru u iznosu od 5,00kn. Proizvodi su zaštićeni dekorativnom ispunom i omotnim papirom.

  • Cijena „Poklon pakiranja“ iznosi 35,00 kn po paketu.

Zemlje u koje je trenutno moguća dostava navedene su niže. Ukoliko želite dostavu u zemlju koja se ne nalazi na popisu kontaktirajte nas putem maila.

  • Austria (AT) 1 
  • Czech Rep., The (CZ) 1 
  • Germany (DE) 1 
  • Hungary (HU) 1 
  • Italy (IT) 1 
  • Poland (PL) 1 
  • Slovakia (SK) 1 
  • Slovenia (SI) 1 
  • France (FR) 2 
  • United Kingdom (GB) 2 
  • Bosnia & Herzegovina(BA) 4 
  • Serbia, Rep. Of (RS) 4 
  • Switzerland (CH) 4 
  • Montenegro, Rep Of (ME) 4 

 

Vrijeme dostave

Sve narudžbe dostavljaju se od ponedjeljka do petka između 08:00 i 16:00 sati. Proizvod će biti dostavljen kupcu na teritoriju Republike Hrvatske u roku od 3 - 10 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od sklapanja ugovora o kupoprodaji, osim ako je drugačije navedeno u opisu proizvoda. Dostava na otoke se vrši sukladno rasporedu dostavne službe, te može trajati duže od gore navedenog.

Proizvode u pravilu predajemo isporučitelju idući radni dan nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji. 

Napominjemo kako standardna vremena isporuke mogu odstupati u ovisnosti o vrsti proizvoda i odnosu polazišta/odredišta, od 2 do 3 dana za Hrvatsku i susjedne države, pa sve do 20 dana za udaljene države.

Fjok dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom General Logistics Systems Croatia d.o.o. Za dostavu u inozemstvu koristimo usluge tvrtke DHL International d.o.o.

U mogućnosti ste rezervirati željene proizvode, ovisno o njihovoj dostupnosti i fizički u poslovnici Fjok u Vodicama.

REZERVACIJA U POSLOVNICI (Click & Collect)

U slučaju preuzimanja robe u poslovnici Fjoka, e-mailom šaljemo potvrdu o preuzimanju proizvoda odmah nakon što vaša narudžba bude spremna za preuzimanje u poslovnici. Proizvodi će biti rezervirani u poslovnici na vaše ime na 3 dana. Robu ćete moći preuzeti kada predočite potvrdu za preuzimanje i valjani službeni dokument s fotografijom (npr. osobnu iskaznicu, vozačku dozvolu). Točnu adresu poslovnice i vrijeme otvaranja pronaći ćete na potvrdi rezervacije.

Prije nego što kupite proizvod/ proizvode, možete ih razgledati u poslovnici – kupnja u tom slučaju nije obvezna.

Povrat proizvoda provodi se na isti način kao što je izvršeno i plaćanje.

NEUSPJELA DOSTAVA/NEPOZNATA ADRESA

U slučaju da u vrijeme dogovorene dostave niste kod kuće, dostavljač će vas nazvati i s vama dogovoriti novi termin dostave.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavljač će pokušati stupiti u kontakt s primateljem i dogovoriti vrijeme i eventualno drugu adresu za dostavu.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Fjok ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

MATERIJALNI NEDOSTATCI DOSTAVE
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor obrtu Fjok jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Fjoku., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) kojeg kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

 

Uvjeti prodaje

1. UVJETI PRODAJE


Obrt Fjok (dalje: Fjok) vlasnik je internetske stranice www.fjok.hr.

Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike stranice, te korištenjem stranice korisnici pristaju na navedene uvjete i pravila.

Svi materijali dostupni na stranici su intelektualno vlasništvo obrta Fjok, te se mogu koristiti jedino uz pisano odobrenje vlasnika.

Iznimno, materijal se može slobodno koristiti isključivo u svrhe marketinga i promidžbe, primjerice u promotivnim člancima.

Fjok zadržava pravo na izmjenu ovih Uvjeta kupnje te iste može promijeniti bez prethodne najave, ali se obvezuje obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adrese koje su isti upisali prilikom registracije.

Pristup na ove internetske stranice ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti, koje su izvan kontrole obrta Fjok, koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Korisnik može svoje upite i komentare poslati pisanim putem, e-mailom ili poštom, a Fjok će poslati pisani odgovor e-mailom ili poštom u zakonskom roku.

2. OSOBNI PODACI I POSLOVNA  SPOSOBNOST

Kupac je fizička ili pravna osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod posredstvom ove internetske stranice.

Ukoliko su u podacima o kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom kupca.
Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina (poslovna sposobnost).

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije.

3. CIJENA

Fjok se obvezuje jasno, vidljivo i  čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14). Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), te kupac plaća eventualan trošak konverzije valuta.
U cijenu je obračunat PDV. Troškovi plaćanja i međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Nema minimalnog iznosa pojedinačne narudžbe.

Fjok će periodično, sukladno svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju po cijeni koja je niža od cijene tih proizvoda u redovnoj prodaji, te se isto obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo označiti i navesti duljinu trajanja akcijske prodaje.

Nakon isteka roka akcijske prodaje obrt Fjok neće primati narudžbe po uvjetima, koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Cijene svih proizvoda su informativne i podložne promjeni bez prethodne najave.
Fjok može poslati kupon kojim omogućuje kupnju s popustom ili drugim pogodnostima vlasnicima sigurnosnog koda. Kod se može dobiti kao nagrada za prethodnu kupnju, te kao promotivni kod.

4. PODACI O PROIZVODIMA I RASPOLOŽIVOST PROIZVODA

Podaci o proizvodima na ovoj internetskoj stranici napravljeni su prema bazi podataka obrta Fjok.

Fotografijama proizvoda nastojimo prikazati najzorniji izgled proizvoda, ali ne mora nužno odgovarati stvarnosti. Naši proizvodi rađeni su ručno i postoje određena odstupanja. Moguće je i odstupanje zbog različitog podešavanja zaslona na kojem se fotografije pregledavaju.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na ovoj internetskoj stranici podložni su kvarovima i nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na ovoj internetskoj stranici Fjok zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi na skladištu.

U slučaju istovremenog naručivanja više korisnika na ovoj internetskoj stranici, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na Fjok skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Fjok će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem će biti raspoloživ, te ponuditi izbor odustajanja od kupnje, čekanja do raspoloživosti proizvoda, ili zamjene proizvoda raspoloživim proizvodom.

5. NAČIN KUPNJE NA WEB SHOPU

Kupac bira ponuđene proizvode, koji se pohranjuju u košaricu. U svakom trenutku jasno je istaknut trenutni iznos narudžbe, te je omogućeno dodavanje i uklanjanje pojedinih artikala i količina.

Pristupom meniju „Košarica" kupac dobiva uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu.

Kada je završio s biranjem proizvoda, kupac pristupa u obrazac narudžbe u koji je dužan upisati osobne podatke. Ukoliko se osobni podaci kupca razlikuju od osobnih podataka primatelja kupac je dužan odabirom navedene opcije točno naznačiti i podatke primatelja.

Nakon primitka svih obveznih podataka iz narudžbe, na ekranu će biti istaknuta obavijest da je narudžba kupca zaprimljena, a kupac će elektronskim putem na naznačenu e-mail adresu primiti potvrdu o primitku narudžbe.

6. NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA

Proizvodi se naručuju odabirom i popunjavanjem elektronskog formulara. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe. Narudžba se smatra zaprimljenom u trenutku kada Fjok putem internetskih stranica, elektroničkim putem zaprimi narudžbu.

U trenutku kada je narudžba zaprimljena, Fjok će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod uspješno naručen. Ukoliko kupac ne dobije obavijest iz prethodnog stavka, sugerira se provjeriti:
da li je poruka u Junk/Spam folderu; da li je mailbox pun; da li se artikli nalaze u košarici nakon prijave na stranicu internetsku stranicu, te ako nisu kupac treba ponoviti proces naručivanja. Ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Fjok zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabrano internet bankarstvo, virman ili opća uplatnica, Fjok se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 2 radna dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 2 radna dana od primitka narudžbe, Fjok ne jamči za raspoloživost proizvoda.

7. PLAĆANJE

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja: jednokratno plaćanje općom uplatnicom/internet bankarstvom, jednokratno online plaćanje (Maestro, MasterCard, Diners, Visa) karticama putem CorvusPay sustava, pouzećem.

Kod jednokratnog plaćanja općom uplatnicom/internet bankarstvom na završetku web narudžbe kupac će na svoju e-mail adresu dobiti predračun svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl. Po zaprimljenoj uplati obrt Fjok pakira i šalje naručene proizvode. U slučaju da vašu uplatu ne zaprimimo unutar sljedeća 3 radna dana, smatrat ćemo da ste odustali od kupnje.

Račun za narudžbu dostavljamo u pošiljci zajedno s robom.

Uplata se evidentira ručno, nakon vidljive uplate na Fjok žiro računu, a najmanje jednom dnevno svaki radni dan. Kupac je obavezan navesti broj narudžbe kako bi se uplata valjano evidentirala.

Izborom plaćanja putem kartica, klikom na izbornik «Način plaćanja» automatski se otvara zaseban prozor u koji se unose svi traženi podaci.

Prilikom dostave pouzećem iznos robe uvećan za cijenu dostave plaćate dostavljaču. Na svoju e-mail adresu dobit ćete točan iznos koji trebate pripremiti za dostavljača.

Ukoliko je izvršena uplata, a Fjok ne raspolaže naručenim proizvodom zbog nedostatka robe na skladištu, kupac će u primjerenom roku biti obaviješten, te će Fjok izvršiti povrat uplaćenih novčanih sredstava u roku od 5 radnih dana.

U slučaju gore navedene uplate, kupac odgovara i snosi rizik za točnost i istinitost dostavljenih podataka s obzirom na to da će Fjok izvršiti povrat sredstava sukladno dostavljenim podacima.

8. KORIŠTENJE KUPONA I POPUSTA

Svim upisanima u mailing listu, te Facebook prijateljima Facebook stranica u vlasništvu obrta Fjok, povremeno daruje kupon za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Kuponi se mogu dijeliti i u suradnji s različitim medijima, kao i drugim digitalnim mrežama.

Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova. Za obračun popusta u polje KUPON KOD, upišite točan tekst i/ili znakove na kuponu, potvrdite ga – i popust će se automatski obračunati. Polje za upis kupona nalazi se u „Košarici". Pogodnosti kupona moraju se iskoristiti prije završetka Vaše kupovine.

Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također popusti mogu biti primijenjeni samo na jedan proizvod, na ograničen izbor proizvoda ili akciju. Sva pravila popusta bit će jasno naznačena prilikom slanja kupona. 

9. DOSTAVA

  • Dostava unutar Hrvatske naplaćuje se po cijeni od 35,00 kn.
  • Za narudžbe unutar Hrvatske, iznad 350,00 kn dostava se NE naplaćuje.
  • Dostava izvan Hrvatske naplaćuje se po cijeni od 155,00 kn.

*Napomena:

Fjok zadržava pravo izmjene cijene dostave ovisno o prekomjernoj težini paketa

U standardnu cijenu dostave proizvoda uključeno je pakiranje u kartonsku kutiju obloženu ukrasnim omotnim papirom i vrpcom. Proizvodi su zaštićeni dekorativnom ispunom.

Pred kraj kupnje moguće je odabrati i „Poklon pakiranje“ u ukrasnu kutiju odgovarajuće dimenzije s ukrasnom vrpcom. Također, moguće je odabrati i prigodnu poruku otisnutu na kvalitetnom tvrdom papiru. Proizvodi su zaštićeni dekorativnom ispunom i omotnim papirom.

  • Cijena „Poklon pakiranja“ iznosi 35,00 kn po paketu.

Fjok zadržava pravo izmjene cijene dostave ovisno o prekomjernoj težini paketa.

Zemlje u koje trenutno vršimo dostavu su:

  • Austria (AT) 1 
  • Czech Rep., The (CZ) 1 
  • Germany (DE) 1 
  • Hungary (HU) 1 
  • Italy (IT) 1 
  • Poland (PL) 1 
  • Slovakia (SK) 1 
  • Slovenia (SI) 1 
  • France (FR) 2 
  • United Kingdom (GB) 2 
  • Bosnia & Herzegovina(BA) 4 
  • Serbia, Rep. Of (RS) 4 
  • Switzerland (CH) 4 
  • Montenegro, Rep Of (ME) 4 

Sve narudžbe dostavljaju se od ponedjeljka do petka između 08:00 i 16:00 sati. Proizvod će biti dostavljen kupcu na teritoriju Republike Hrvatske u roku od 3 - 10 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od sklapanja ugovora o kupoprodaji, osim ako je drugačije navedeno u opisu proizvoda. Dostava na otoke se vrši sukladno rasporedu dostavne službe, te može trajati duže od gore navedenog.

Proizvode u pravilu predajemo isporučitelju idući radni dan nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji. 

Napominjemo kako standardna vremena isporuke mogu odstupati u ovisnosti o vrsti proizvoda i odnosu polazišta/odredišta, od 2 do 3 dana za Hrvatsku i susjedne države, pa sve do 20 dana za udaljene države.

Fjok dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom General Logistics Systems Croatia d.o.o. Za dostavu u inozemstvu koristimo usluge tvrtke DHL International d.o.o.

U mogućnosti ste rezervirati željene proizvode, ovisno o njihovoj dostupnosti i fizički u poslovnici Fjok u Vodicama.

10. REZERVACIJA U POSLOVNICI (Click & Collect)
U slučaju preuzimanja robe u poslovnici Fjoka, e-mailom šaljemo potvrdu o preuzimanju proizvoda odmah nakon što vaša narudžba bude spremna za preuzimanje u poslovnici. Proizvodi će biti rezervirani u poslovnici na vaše ime na 3 dana. Robu ćete moći preuzeti kada predočite potvrdu za preuzimanje i valjani službeni dokument s fotografijom (npr. osobnu iskaznicu, vozačku dozvolu). Točnu adresu poslovnice i vrijeme otvaranja pronaći ćete na potvrdi rezervacije.

Prije nego što kupite proizvod/ proizvode, možete ih razgledati u poslovnici – kupnja u tom slučaju nije obvezna.

Povrat proizvoda provodi se na isti način kao što je izvršeno i plaćanje.

11. NEUSPJELA DOSTAVA/NEPOZNATA ADRESA
U slučaju da u vrijeme dogovorene dostave niste kod kuće, dostavljač će vas nazvati i s vama dogovoriti novi termin dostave.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavljač će pokušati stupiti u kontakt s primateljem i dogovoriti vrijeme i eventualno drugu adresu za dostavu.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Fjok ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

12. MATERIJALNI NEDOSTATCI DOSTAVE

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor obrtu Fjok jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Fjoku., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) kojeg kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

 

 

 

Uvjeti korištenja

Korištenjem web stranice FJOK, obrta za trgovinu prihvaćate ove Uvjete korištenja.

Sadržaj na ovim web stranicama osigurava tim FJOK, obrta za trgovinu i zaštićen je autorskim pravima.

Ako nije drugačije naznačeno u samom sadržaju, imate pravo pregledavati, kopirati, printati i distribuirati (ali ne i mijenjati) sadržaj na ovoj web stranici, pod uvjetom da sadržaj koristite u informativne, nekomercijalne svrhe i da na sadržaj koji koristite postavite obavijest o autorskim pravima.