Ovo je bila jedna od onih ideja koje su krenule prilično jednostavno – pitanjem: "Zašto ne bismo
iskoristili naše najljepše priče za nešto konkretno".
"Projekt koji drži vodu" nastao je kad smo shvatili da Vodice imaju sve što treba za autentičnu
priču, ali nitko je nikad nije ispričao kako spada.
Kao tim - ja kao koordinator, Antonio Šunjerga, Antoni Paškov, Tea Juričev Martinčev i naš
umjetnik Teo Baučić - odlučili smo stati i realno pogledati što imamo:
➡️ Grad Vodice u procesu je implementacije Strategije brendinga i Strategije razvoja održivog
turizma
➡️ Vodice su oduvijek bile "grad vode" (čak su bile među 200 strateških mediteranskih lokacija
s pitkom vodom!)
➡️ Imamo bogatu baštinu, ali i prekrasne dalmatinske priče kao što je ona o Šimi i Mari
➡️ Možemo raditi korak po korak, ne sve odjednom
➡️ Sve mora biti povezano, održivo i mora imati smisla
I tako, umjesto da samo postavimo skulpturu negdje, osmislili smo cijelu ljubavnu priču.
Najvažnije - sve je usko povezano i proizlazi iz strateških odrednica brendinga grada Vodica.
Najdraži trenutak mi je bio kad sam vidio da domaći u našem „Šimi“ vide sebe i neke svoje
događaje iz svojih života, a i da su ga posjetitelji prihvatili i da razumiju što on komunicira.
Uspjeli smo jasno prenijeti našu autetničnu priču svima, na način da se svatko može prepoznati
u njoj.
Izgleda da su moje Vodice odlučno krenule putem da postanu grad koji svoju najveću vrijednost
- čistu vodu stavlja u središte svega. Mare nam uskoro stiže, a onda... pa vidjet ćemo što će
nam reći građani i gosti.
A Šime? Pa on će tamo stajati i još malo pričekati svoju Maru, baš kao što i priča kaže. Samo
što će sada imati društvo - sve nas koji volimo ovaj grad i njegove priče.

  Markove priče - Sve